Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Sant Quirze comptarà amb un llibre històric propi

Ahir es va presentar la publicació, que serà col·leccionable, i es podrà adquirir a diferents establiments del poble


Sant Quirze comptarà amb un llibre històric propi
La Patronal va acollir ahir dijous l’acte de presentació del llibre “Sant Quirze del Vallès. Recull fotogràfic 1878-1985”, coordinat i impulsat pel Grup d’Investigació i Història amb el suport de l’Ajuntament. 
 
Es tracta d’un llibre col·leccionable amb fotografies històriques del municipi recollides en continguts temàtics com l’espai urbà, les festes, el comerç i els serveis, la cultura i el lleure, les institucions i les escoles. Les imatges s’acompanyen de textos de personalitats santquirzenques com Jaume Barberà o Manel Sabés, entre altres. La presentació va anar a càrrec del president del GIHSQ, Xavi Zambudio, la responsable de l’editorial Roser Arís i l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras. Tal i com va manifestar ahir l’Alcaldessa, aquest llibre és una oportunitat per recordar la història del poble, amb fotografies que fan una mirada enrere i recorden el municipi tal i com era. 
 
El volum de la publicació és de 840 pàgines en format DIN A4 amb unes 1.000 fotografies, restaurades digitalment, impreses a dues tintes, en color sèpia, i amb enquadernació de luxe.  S’edita en fascicles de periodicitat setmanal, format per 50 fascicles més el de presentació.
Les persones interessades en el llibre han de saber que els fascicles es podran reservar a diversos establiments del poble com a la Llibreria DINA-4, Frobooks, l’estanc Creus o Serveis Sant Quirze, entre altres. 
L’acte s’emmarca en les activitats amb motiu de la Diada de Sant Jordi.