Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Es prorroguen les mesures de contenció fins al 20 d'agost

Durant 15 dies més, de moment, continua el confinament nocturn i altres restriccions


Es prorroguen les mesures de contenció fins al 20 d'agost

Les mesures per a la contenció de la COVID-19 vigents des del 15 de juliol es prorroguen 15 dies més, fins al 20 d’agost.

 
Així, es manté la limitació de 10 persones en les trobades familiars i socials, tant a l'àmbit públic com privat, el tancament de tota activitat com a màxim a les 00.30 h de la mitjanit, o el confinament nocturn als municipis amb més incidència de la pandèmia i que superen els 5.000 habitants, fet que afecta Sant Quirze del Vallès.
 
 
Confinament nocturn
Entre 01:00 h i 06:00 h confinament nocturn als municipis de més de 5.000 habitants amb una incidència acumulada igual o superior als 400 casos per 100.000 habitants, i també en aquells municipis que estiguin envoltats pels municipis amb confinament nocturn. A partir del 17 de juliol un cop es publiqui al DOGC.
Consulta aquí la llista de municipis amb confinament nocturn.
  
Activitats socials
Límit de 10 persones en les reunions i/o trobades familiars i de caràcter social, tant en l’àmbit públic com en el privat.
 
Recomanació de portar la mascareta sempre, tant en interiors com en exteriors, sobretot quan no estem amb el nostre grup bombolla.
  
Espais públics
Reducció de l’horari de totes les activitats de forma que finalitzin com a màxim a les 00.30 h, respectant 30 minuts més per desallotjar en les activitats recreatives musicals que ja tenen aquesta previsió per normativa.
Limitació d’accés a espais públics com platges, parcs, etcètera, on es puguin produir aglomeracions de gent entre les 00.30 h i les 06.00 h.
S’elimina la possibilitat de consumir menjar i begudes en grup a l’espai públic, fins i tot en espais habilitats.
  
Oci nocturn
Tancament de l’oci nocturn interior. La mesura no afecta espais exteriors com les terrasses.
Finalització de totes les activitats a les 00.30 h, en lloc de les 03.00 h com s’havia fet en l’última setmana.
Registre d’assistents obligatori (les dades s’han de guardar durant un mes per permetre la traçabilitat dels contactes en cas que hi hagi un cas de COVID-19).
La disposició dels clients ha de limitar grups de màxim 10 persones a l’exterior, garantint la distància física d’1,5 metres entre diferents grups.
 
Restauració
Capacitat del 100% a l’exterior i 50% a l’interior. Horari màxim d’obertura fins a les 00.30 h.
6 persones per taula a l’interior i 10 a les terrasses. Llevat que pertanyin a la bombolla de convivència.
2 metres de separació entre comensals de taules diferents a l’interior i 1,5 en cas d’exterior i terrasses.
  
Comerços
70% d’aforament a petit comerç, establiments i centres comercials i mercats no sedentaris. Horari màxim d’obertura fins a les 00.30 h.
 
Consulta les mesures detalladament en aquest enllaç.