Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Mostra Nacional de Cançó Improvisada omple de públic i somriures la Sala Josep Brossa de la Patronal

Núria Casals, Alexandre Nebot, Fardatxa, Joan Font, Aurora Brullet i Pau Rierol van ser els i les protagonistes de la jornada


La Mostra Nacional de Cançó Improvisada omple de públic i somriures la Sala Josep Brossa de la Patronal
Aquest passat dissabte 28 de maig, la Sala Josep Brossa de la Patronal va acollir l’11a Mostra Nacional de Cançó Improvisada. Els glosadors i glosadores Núria Casals (Osona),  Alexandre Nebot (Barcelona), Fardatxa (Terres de l’Ebre), Joan Font (l’Empordà), Aurora Brullet (glosadora local establerta a Menorca) i Pau Rierol (Mallorca) van improvisar versos rimats a ritme de corrandes i garrotins en base a uns temes proposats per la presentadora de l’acte, Anna Tua, i pensats pel col•lectiu Glosadores de la Serra.

Acompanyats i acompanyades per Iu Boixader al contrabaix, Alba Tomàs a l’acordió i Laia Pedrol a la guitarra i percussions, els i les participants van recrear una trobada entre Pedro Sánchez i Pere Aragonès, la conversa inventada d’uns personatges d’un quadre de Velázquez o una reunió hilarant de veïns d’escala, entre altres escenes. El concursant santquirzenc del programa de TV3 Eufòria, Cesc Triquell, mitjançant un vídeo, va proposar als glosadors i glosadores que es posessin en la pell dels participants d’un talent show i parlessin de les seves aspiracions musicals i artístiques. No va faltar tampoc un record especial per la Salut Pastor, qui fou una de les ànimes de la trobada anual de glosa a Sant Quirze. La Mostra Nacional de Cançó Improvisada va tornar a omplir la graderia de la Sala Josep Brossa de la Patronal aconseguint que tant públic com glosadors i glosadores passessin una tarda desenfadada i divertida.

La trobada va continuar a la plaça d’Anselm Clavé on públic i cantaires van gaudir d’un refrigeri amb un tast de cerveses artesanes de la botiga Pa i Punt i van seguir rimant versos fins ben entrat el vespre. La Mostra va estar organitzada pel col•lectiu Glosadores de la Serra amb la col•laboració de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i el suport de l’entitat Cor de Carxofa.
 

Podeu veure el reportatge fotogràfic de la Mostra Nacional de Cançó Improvisada 2022 al següent enllaç