L'escola Pilarín Bayés visita l'Ajuntament
L'alumnat de tercer de primària de Les Fonts ha conegut aquest matí el funcionament de l'administració local
L’alumnat de 3er de primària de l’escola Pilarín Bayés ha visitat aquest matí l’Ajuntament. Amb aquesta visita es posa el punt i final a totes les que les darreres setmanes han fet els centres educatius del municipi, d’aquest curs escolar.
L’objectiu d’aquesta iniciativa ha estat donar a conèixer el funcionament de l’administració local, d’una manera àgil i divertida. Per això, els ha acompanyat el conserge Quirze qui, d’una manera teatralitzada, els ha fet més proper el personal de l’Ajuntament. Així mateix, l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras, ha estat qui els ha guiat, respost dubtes i acompanyat fins a seure com a autèntics regidors i regidores a la sala de plens de la Patronal, tal i com es fa a les sessions ordinàries.
Avui, l’alumnat de Les Fonts, per exemple, ha pogut conèixer ben de prop un plànol del seu barri, de la mà de la tècnica de l’Arxiu Municipal, Joana Aguilar. El document està datat entre el 1900 i el 1920. Pocs habitatges i una fesomia totalment diferent a l’actual ha deixat alumnat i professorat ben sorprès.
El curs vinent es repetiran novament les visites, consolidant-se ja com una part del currículum escolar.