Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Xerrades i conferències

Xerrada informativa sobre el reconeixement de la dependència

S'explicarà de forma pràctica i entenedora què és el reconeixement de dependència i aclarir dubtes generals


Xerrada informativa sobre el reconeixement de la dependència

Xerrada informativa sobre el procés de reconeixement de la situació de dependència, el Programa Individual d’Atenció (PIA), els recursos i les prestacions vinculats a cada grau de dependència, així com els serveis municipals disponibles per afavorir l’autonomia personal al domicili, com ara la teleassistència o el Servei d’Atenció a l’Entorn Domiciliari, entre d’altres. També s’informarà les persones que ja tenen reconeguda la dependència sobre els tràmits per sol·licitar revisions de grau i modificacions dels recursos o prestacions inclosos en el seu PIA.

La xerrada anirà a càrrec de la treballadora social referent de dependència del Servei de Benestar Social de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, exposarà casos pràctics i podrà aclarir dubtes generals.

Està dirigida a totes les persones interessades en conèixer millor aquest tràmit i els recursos associats segons la normativa, i especialment les que estiguin en procés de cura.

  • Dia: 19 de juny
  • Horari: 10:30 a 12h
  • Lloc: Sala Muriel Casals

Activitat gratuíta. Cal inscripció prèvia.

INFORMACIÓ ÚTIL