Subvencions per fomentar l’activitat econòmica del teixit empresarial local
Fan referència al sector del comerç, serveis i indústria entre persones autònomes i empreses de sant quirze del vallès amb menys de 50 persones treballadores.
L’objecte d’aquestes bases és poder regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, pagament i justificació de subvencions a empreses, professionals i autònoms - a les que d’ara en endavant farem referència com a empreses de Sant Quirze del Vallès, amb l’objectiu d’incentivar la creació i consolidació de l’activitat empresarial al municipi, sigui quina sigui la fórmula jurídica escollida, sempre i quan tinguin menys de 50 persones treballadores i un volum de negoci /balanç general igual o inferior a 10 milions d'euros.
S’estableixen 2 línies de subvencions:
- Línia A: subvencions pel foment de l’emprenedoria local (incloent totes les formes jurídiques).
- Línia B: subvencions per a empreses amb tres o menys anys de vida, fomentant així la seva consolidació i adaptació al mercat.
Les dues línies de subvencions són incompatibles entre elles.