Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Rutes, caminades

Dia Mundial del Parkinson: Passejada oberta a persones majors de 60 anys

Activitats dins la programació del Dia Mundial Del Parkinson


Dia Mundial del Parkinson: Passejada oberta a persones majors de 60 anys

Amb motiu del Dia Mundial del Parkinson, s'organitza una passejada oberta adreçada a persones majors de 60 anys, amb l’objectiu de fomentar l’activitat física, la convivència i la sensibilització envers aquesta malaltia.

La jornada tindrà lloc al municipi i consistirà en una caminada suau, accessible i adaptada a tots els participants. En finalitzar la passejada, s’oferirà un petit refrigeri al Casal Serra de Galliners, per compartir un espai distès i de trobada entre els assistents. A més, es podrà gaudir d’un taller de tulipes, flor que simbolitza la lluita contra el Parkinson, on els participants podran aprendre i crear les seves pròpies tulipes com a gest de suport i conscienciació.

  • Lloc de sortida de la passejada i horari: Plaça de la Vila a les 9h
  • Lloc on es realitzarà el refrigeri i el taller de tulipes, i horari: Casal Serra de Galliners a les 10h

Inscripcions de manera presencial al Casal Serra de Galliners 

En el marc del Dia Mundial del Parkinson, també s’organitza la següent activitat adreçada a la gent gran:

Dissabte 11 d'abril: Jornada de portes obertes de la secció per a persones amb Parkinson i gent gran del Tennis Taula Sant Quirze.

  • Lloc: Carrer Penedés, 51 - Sant Quirze del Vallès

Us animem a participar en aquestes activitats pensades per cuidar la salut, promoure el benestar i donar visibilitat al Dia Mundial del Parkinson.

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 08/04/2026 de 09:00 a 11:00
  • Lloc Lloc de sortdia: Plaça de la Vila
  • Organitza Servei de Salut i Servei de Gent Gran
  • Contacte Email:
  • Preu Gratuït
  • Necessita inscripció prèvia
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal