Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Centre Cívic Torre Julià

Una vegada finalitzades les activitats estables del curs 2024-2025, El Servei de Gent Gran ha organitzat diferents activitats estiuenques perquè les persones grans puguin gaudir d’un estiu actiu, saludable i ple de bons moments en companyia.

A continuació, es detalla a quin equipament es realitza cadascuna de les activitats:

Aiguagim:

Dimecres 25 de juny i tots els dimecres del mes de juliol, de 10:15h a 11h

És una forma d’exercici aeròbic, que es realitzarà a la piscina municipal de Les Fonts, i que permet treballar el cos de manera suau però eficaç, gràcies a la resistència que ofereix l’aigua.

Sessió informativa programa podologia

27 de juny a les 10h

Us informarem del programa d’accés als serveis de podologia.

Saber-ne més: Les nostres tradicions

Amb aquest taller coneixereu algunes tradicions catalanes d’estiu, tot fent activitats diverses. Les tradicions que es treballaran seran les següents:

  • 27 de juny, d’11:30h a 13h: Aplec del Canigó
  • 3 de juliol, de 15:30h a 17h: Sant Joan
  • 4 de juliol, d’11:30h a 13h: Mare de Déu del Carme
  • 11 de juliol, d’11:30h a 13h: Les Llàgrimes de Sant Llorenç (Perseids)

Taller de manualitats ”decoració d’espelmes de citronel·la”

Dijous 17 de juliol, de 17h a 18h

Durant aquest taller aprendrem a decorar espelmes de citronel·la, conegudes pel seu agradable aroma i les seves propietats repel·lents de mosquits. A més de protegir-nos de les picades, aquestes espelmes aporten un toc natural i decoratiu als espais exteriors com terrasses, jardins o balcons.

Inscripcions

Les persones que tinguin dificultat per omplir formularis digitals, poden adreçar-se al Casal Serra de Gallines, de dilluns a divendres, de 10  a 13 h o de 16 a 20, on us donaran suport. Per a més informació, podeu trucar al Casal Serra de Galliners, al 937216800 (Ext:5802).