Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Rutes, caminades

La Marató de TV3: sortida de marxa nòrdica solidària

Marxa nòrdica solidària amb la Marató de TV3


Sortida de dificultat baixa, per la Serra de Galliners d'11km aproximadament i d'una durada de 2 a 3 hores amb uns desnivell de 130m i parada per esmorzar. 

El punt de trobada serà el Parc del Colomer, davant de l'estació de FGC de Sant Quirze del Vallès. Per a més informació i inscripcions enviar un correu electrònic a infor@nordicwalks.cat.

Cal portar  bastons de marxa nòrdica, roba i calçat adequat per l'activitat i esmorzar de mig matí. Cal disposar d'assegurança federativa o equivalent, en cas contrari l'organització no es farà responsable dels danys que puguin rebre o produir els participants, si bé vetllarà per tal d'evitar-los. No es permeten animals de companyia.

Aquesta activitat és solidària i els donatius recollits es destinaran a la Marató de TV3. Enguany la marató en la seva 32ena edició estarà dedicada a la salut sexual i reproductiva.

Horari: A partir de les 9:00 h Dirigida a: Tota la ciutadania Col·laboració: Ajuntament de Sant Quirze del Vallès

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 16/12/2023 de 09:00 a 12:30
  • Lloc Pàrquing estació FCG-Parc del Colomer
  • Organitza Club Marxa Nòrdica Nordicwalks amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i la Diputació de Barcelona
  • Contacte Email:
  • Preu

    Donatiu: 10 euros

  • Necessita inscripció prèvia
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal