Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Accés a dades personals

Servei responsable

Servei responsable

Alcaldia - Presidència

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permetrà exercir el dret pel qual es pot obtenir informació sobre les dades personals que es tracten a l'Ajuntament, amb quina finalitat i quins usos concrets, d'on s'han tret, si s'han comunicat o es pretenen comunicar i a qui.

Normativa
  • Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament municipal, de 30 d’octubre de 2014, de Protecció de dades de caràcter personal.
Qui ho pot sol·licitar
  • La persona afectada
  • A través d'un representant, en els casos següents:
    • Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi. Heu d'acreditar la inscripció d'una representació vigent al Representa (en estat vàlid) o disposar de qualsevol altre document que acrediti legalment la representació. Podeu donar la representació d'alta al Representa accedint al Representa
    • Menors de 14 anys
    • Persones discapacitades
       
Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu el model de sol·licitud que trobareu a la secció Documentació a aportar.
  2. Empleneu el model de sol·licitud, signeu-lo electrònicament i guardeu-lo.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia, empleneu el formulari i adjunteu el model de sol·licitud guardat i la documentació que considereu adient.
  4. Feu clic en continuar.
  5. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

        Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit podeu sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

En qualsevol moment.

Documentació a aportar
  • Sol·licitud model
  • En cas de representació:
    • Justificant que acrediti la inscripció d'una representació vigent al Representa (en estat vàlid) o qualsevol altre document que acrediti legalment la representació. Podeu donar la representació d'alta al Representa accedint al Representa.
Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït

Informació d'interès

Excepcions a aquest exercici:

  • Si hi ha una prohibició legal.
  • Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
  • Per qüestions de seguretat pública
  • Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
  • Per necessitats d'una investigació policial
  • Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
  • Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.

Per a més informació, consulteu l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat

 

Termini de resolució

1 mes

Sentit del silenci administratiu

Negatiu

Recursos que es poden interposar

Davant de la denegació, total o parcial, es pot interposar reclamació de tutela de drets davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

També et pot interessar