Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Accés a dades personals

Servei responsable

Servei responsable

Alcaldia - Presidència

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permetrà exercir el dret pel qual es pot obtenir informació sobre les dades personals que es tracten a l'Ajuntament, amb quina finalitat i quins usos concrets, d'on s'han tret, si s'han comunicat o es pretenen comunicar i a qui.

Normativa
  • Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament municipal, de 30 d’octubre de 2014, de Protecció de dades de caràcter personal.
Qui ho pot sol·licitar
  • La persona afectada
  • A través d'un representant, en els casos següents:
    • Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi
    • Menors de 14 anys
    • Persones discapacitades
       
Formes de tramitació

Per realitzar el tràmit online és necessari autenticar-se mitjançant un certificat digital instal·lat al vostre sistema operatiu i navegador d'Internet.

Si no disposeu de certificat electrònic, podeu sol·licitar gratuïtament un certificat personal al web de l'IdCat i descarregar-lo al mateix equip on realitzeu la sol·licitud després de verificar la vostra identitat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Si ja disposeu d'un certificat digital instal·lat al vostre sistema, inicieu la tramitació utilitzant aquest enllaç.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Documentació a aportar
Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït

Informació d'interès

Excepcions a aquest exercici:

  • Si hi ha una prohibició legal.
  • Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
  • Per qüestions de seguretat pública
  • Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
  • Per necessitats d'una investigació policial
  • Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
  • Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.

Per a més informació, consulta l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat

 

Termini de resolució

1 mes

Sentit del silenci administratiu

Negatiu

Recursos que es poden interposar

Davant de la denegació, total o parcial, es pot interposar reclamació de tutela de drets davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

També et pot interessar