Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Informes de caràcter tributari

Servei responsable

Servei responsable

Servei d'Economia

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet obtenir un informe d'estar al corrent de les obligacions tributàries municipals. RD 1065/2007, de 27 de juliol, pel que s'aprova el Reglament general de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació en els tributs.

Normativa

Taxa per expedició de documents administratius.

RD 1065/2007, de 27 de juliol, pel que s'aprova el Reglament general de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació en els tributs.

Qui ho pot sol·licitar
  • Els subjectes passius dels tributs, la resta de propietaris dels béns afectes als tributs.
  • Els seus representants. Heu d'adjuntar els documents que acreditin la vostra representació:
    • Justificant que acrediti la inscripció d'una representació vigent al Representa (en estat vàlid) o qualsevol altre document que acrediti legalment la representació. Podeu donar la representació d'alta al Representa accedint al Representa
Com es fa el tràmit

Consulteu aquí els obligats a relacionar-se electrònicament amb l'administració.

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau segueix els següents passos:

  1. Sol·licita l'autoliquidació de la taxa (la trobaràs indicada en l'Ordenança Fiscal 4.1. Art. 6 epígraf 2.c. Caldrà que generis la taxa en el enllaç següent: Carpeta Ciutadana - Autoliquidacions.
  2. Una vegada generada l'autoliquidació*, descarrega-la per poder aportar-la més endavant.
  3. Descarrega el model de sol·licitud i annexos del tràmit.
  4. Emplena el model de sol·licitud i signa'l electrònicament.
  5. Fes clic a l'enllaç de tramitació en línia i emplena el formulari.
  6. Adjunta la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació) i el comprovant de pagament de l'autoliquidació.
  7. Fes clic en continuar.
  8. Signa el formulari electrònicament i envia'l.


Una vegada es registri correctament rebràs el justificant de registre electrònic.

* El pagament es pot realitzar a la web municipal mitjançant Carpeta Ciutadana - Autoliquidacions, o a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores especificades a l'autoliquidació, en el termini màxim de 10 dies.

Per realitzar aquest tràmit podeu sol·licitar cita prèvia per evitar esperes. 

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat. Us practicarem l’autoliquidació, que podreu pagar en el moment amb targeta, o bé, escollir qualsevol dels altres mètodes de pagament.

Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Documentació a aportar

En el cas de representació:

  • Poders de representació
Quin cost té i com es pot fer el pagament

Ordenança fiscal 4.1
Article 6. Epígraf 2. Certificacions i informes de caràcter urbanístic i tributari.

c) Informes de caràcter tributari i altres: 25,00 €

 

Informació d'interès

El termini màxim per resoldre i notificar és de 5 dies hàbils.

Termini de resolució

5 dies