Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Queixa, suggeriment o agraïment.

Servei responsable

Servei responsable

Alcaldia-Presidència

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet fer arribar un suggeriment, queixa o agraïment en relació al municipi o als serveis prestats per l'Ajuntament.

Podeu trobar el resum dels canals per comunicar queixes o suggeriments fent clic a aquest enllaç.

Si el que voleu és reclamar una devolució de taxes, o reclamar qualsevol altre aspecte relacionat amb un tràmit amb expedient obert per l'Ajuntament heu de fer-ho mitjançant el tràmit Presentació d’al·legacions o recurs administratiu a un procediment en curs

Qui ho pot sol·licitar

Ciutadans i ciutadanes

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu el model de sol·licitud que trobareu a la secció Documentació a aportar.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

        Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

També podeu enviar un correu electrònic amb tota la informació a oac@santquirzevalles.cat


Si el que comuniqueu és una queixa, rebreu un correu comunicant-vos el número d'expedient que s'assigna.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

Si el que comuniqueu és una queixa, rebreu un correu comunicant-vos el número d'expedient que s'assigna.

Podeu comunicar la queixa, agraïment o suggeriment trucant al telèfon 937216800.

Terminis

 En qualsevol moment

Documentació a aportar

Per registre electrònic o registre presencial:

  • Sol·licitud model acompanyada de la documentació documental o gràfica que es consideri necessària.

Per correu electrònic o telèfon:

  • Descripció detallada de la queixa o suggeriment. Per correu electrònic podeu aportar fotografies i/o documents.

Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït

Informació d'interès

Per una resposta adequada es requereix donar una informació precisa i detallada.

Termini de resolució

3 mesos

Sentit del silenci administratiu

Negatiu