Documents i dades de l'Ajuntament
Tractament de dades i documents
El conjunt de funcions i activitats que desenvolupa l’ajuntament genera gran quantitat de dades i documents que s'han de tractar especialment en la seva facilitat d'accés, millora de l'atenció, seguretat i protecció.
Què he de fer per no tornar a portar documents que ja té l'ajuntament? Quin tractament hi ha de les meves dades personals? Com s'arxiva o es desa la documentació? Podeu consultar dades d'altres administracions i evitar el desplaçament?... Per tal de donar resposta a aquestes consultes l'Ajuntament ha creat els instruments següents:
- Quadre de Classificació Arxivístic de la documentació de l’Ajuntament.
- Catàleg de Tipus de Documents de l’Ajuntament i documentació reutilitzable.
- Protocol i Catàleg de Dades i Documents Interoperables.
També pots consultar la Política de privacitat i la llicència, les condicions per a l'ús i la reutilització de les dades de l'Ajuntament.