Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Documents i dades de l'Ajuntament

Tractament de dades i documents

Documents_i_Dades_Ajuntament_SQV.jpg

El conjunt de funcions i activitats que desenvolupa l’ajuntament genera gran quantitat de dades i documents que s'han de tractar especialment en la seva facilitat d'accés, millora de l'atenció, seguretat i protecció.

Què he de fer per no tornar a portar documents que ja té l'ajuntament? Quin tractament hi ha de les meves dades personals? Com s'arxiva o es desa la documentació? Podeu consultar dades d'altres administracions i evitar el desplaçament?... Per tal de donar resposta a aquestes consultes l'Ajuntament ha creat els instruments següents:

  • Quadre de Classificació Arxivístic de la documentació de l’Ajuntament.
  • Catàleg de Tipus de Documents de l’Ajuntament i documentació reutilitzable.
  • Protocol i Catàleg de Dades i Documents Interoperables.

També pots consultar la Política de privacitat  i la llicència, les condicions per a l'ús i la reutilització de les dades de l'Ajuntament.