Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Nodrir-nos en femení: el viatge de la nena a la dona

Xerrada de l'Escola de Nutrició i Salut 'Menja bé, viu millor!': 'Nodrir-nos en femení: el viatge de la nena a la dona', a càrrec d'Anna Gispert, que va tenir lloc el 5 de març de 2026 a Sant Quirze del Vallès

En aquesta xerrada es va explorar com l’alimentació influeix en la salut femenina al llarg de la vida. El cos no és estàtic, i les necessitats nutricionals tampoc: canvien amb cada etapa vital, des de la infantesa fins a la maduresa. A través d’aquesta mirada, es posa en valor la importància d’escoltar els senyals hormonals i d’aprendre a prendre decisions informades sobre l’alimentació, els ritmes de vida i l’autocura, amb l’objectiu de viure cada etapa amb més plenitud i salut.

Si vols saber més sobre el que es va comentar, pots visualitzar el vídeo complet de la xerrada i obtenir la fitxa informativa entregada durant la sessió